Brandwonden Stichting Reviews

Bestel niet bij hun webshop

Op 01 maart een bestelling gedaan. Nog steeds niets ontvangen. Daarna contact gezocht na ruim een week, geen reactie. Ik raad dan ook iedereen af iets te bestellen in hun webshop.
    Ze doen goed werk bij de brandwondenstichting, maar verkoop kunnen ze beter aan anderen overlaten.

Zwakke punten
    Webshop

onrechtmatig gebruik van mijn gsm-nummer

Laat ik beginnen met te zeggen dat ik denk dat de Brandwondenstichting nuttig werk doet.. Blijkbaar heeft men ooit mijn gsm-nummer genoteerd (ooit een branddeken gekocht) en kreeg ik vorige week donderdag een sms-je van Rob Baardse (directeur) om mee te helpen met de collecte (de link verspreiden) en te doneren. Ik dacht dat het frauduleus was (is het volgens mij ook om zonder toestemming je gsm-nummer te gebruiken), maar het bleek een officiële actie te zijn. Het was een merkwaardig bericht met een vreemde link. Ik heb gebeld en vervolgens aangegeven dat ik niet wil dat mijn gsm-nummer gebruikt wordt. Wat schetst mijn verbazing? Ik krijg vandaag (maandag) wederom een iets uitgebreidere sms van Rob (die ik niet kan beantwoorden, dat is wel slim). Nu heb ik gebeld met een persvoorlichtster en zij zal dit oppakken. Dat geloof ik ook; ze kwam betrouwbaar over. Maar wat ik mij nu afvraag: mag men zonder mijn toestemming mijn gsm-nummer gebruiken voor dergelijke doeleinden? Is dit geen schending van mijn privacy? Ik ga in elk geval om deze reden NU NIET doneren en dat is toch wel jammer...

Zwakke punten
    Ongevraagd berichten sturen per sms.

Bezoek Brandwonden Stichting